Hétfő: tempo arms, asszem még írtam is róla. Komolyan véve a kevesebb több tanácsot,

Kedd: pihinap, erős hiány a tapp után.

 

Szerda: úgy döntvén, hogy 14 napig komolyan veszem a tappogást, és teljes anyagokat, fogok végezni, megint megcsináltam a tempo armsot. Ekkor már éreztem, hogy az első alkalomhoz képest sokkal jobban megy. És a hajlítások is. És a csípőbillentés-párhuzamos talpélek is.

Csütörtök: Kezdeti sikereken felbuzdulva elővettem újra a Hit the floor 1-et.

Pénteken: ennek a második részét. Ekkor azonban feleszméltem, hogy nem is csinálok teljes anyagot, hiszen a HTF1-2 nincs is félóra. :( Na sebaj. Ezért

Szombaton: újra tempo arms-ot csináltam. Valószínűleg még nem megfelelő a lábtartásom. Temetésen voltam, és iszonyatosan el kezdett fájni a baltéredem. A sírig még ki is kísértem kedves barátom hamvait, de onnan már el kellett jönnöm a fájdalom miatt. Aztán délutánra elmúlt a fájdalom a baloldalon. Folytatódott a jobbtérdemben. Aztán helyrejött, és azóta egyik sem fájt. (Gyermekként nagyon térdfájós voltam.)

Vasárnap: egész nap utazgattunk, idő sem lett volna tornára. Szóval kényszerpihenő nap lett belől.

 

Ma hétfő van. Afene, a tegnapi késő érkezés miatt alig bírtam reggel felkelni. Szóval ma is pihinap lett. És a munkahelyemen is otthagytam az összes erőmet. Most duzzogok magamra. De holnap tuti teljes anyagot csinálok azért is.

Vasárnap felvettem egy olyan ruhát, ami tavaly még csak rám sem jött. A fűzőben egész karcsú derekam lett. És már a karjaim sem olyan vészesen vastagok. Az esküvőig még egész jól tudom formálni. :) Úristen! Már alig 3 hét...

Címkék: tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr151272459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása