Tapp-függő lettem :P

 2009.07.09. 21:56

Asszem ma beleszerettem végérvényesen ebbe a tappos tornába. Ugyanis a hit the floor első részére tornáztam. Ilyen lenne az ideális anyag minden egyes napra. 30 perc, maxi izzadás, semmi erőfeszítés, szálkásodás. A belső szervek helyrerakását sajnos még nem tudtam megcsinálni, de szerintem azok a gyakorlatok, amelyeket utána csinál, azok is elősegítik mindezt.

Mint írtam korábban, valóban agykontrollozom az ideális testsúlyomat. Nade az agykontroll nem ám azt jelenti, hogy elképzelem, és egyik napról a másikra lefogyok. Hanem elhozza nekem azt a módszert, életmódot, eszközt, amivel hatékonyan el tudom érni azt. Kvázi tevőlegesen fogom véghezvinni a fogyást. És úgy érzem a tappot kaptam.

Ma van a hét negyedik napja, és ma is tornáztam. Dicséretes. Pedig ha belegondolok, kb. egy hónapja már kezdett az egésztől elmenni a kedvem, unottan másztam ki az ágyból a reggeli tornámhoz, nem kötöttek le az anyagok, és a legtöbből a végén könnyed, unott lötyögés lett. Nemcsoda, hogy stagnált a súlyom.

És úgy döntöttem, hogy holnap is tornázok. Naná, hogy tappolok ám. Aztán majd meglátjuk, hogy hogyan fogom bírni a csillebérci kalandtúrát. Bizony, egy nap szabi, és az egyik kedvenc osztályommal fogok csapatot építeni. :) Remélem "túlélő" túra lesz. Igyekszem majd olyan pályát választani, amit még képes vagyok végigkalandozni. Esküszöm, egy hónapja jár az agyamban, hogy fát akarok mászni. Gyermekként ugyanis az volt a mániám. Erre említik nekem a fiúk, hogy pénteken mennek fáramászni. És meg is hívtak. :D Csúcs, elég gyorsan teljesült a kívánságom. Asszem mától szeretnék magasabb fizetést. :D:D:D

Holnap kalandra fel!

Jogica 

Címkék: túra fogyás agykontroll stagnálás tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr931237251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.07.10. 20:46:01

Na, megvolt a fizuemelés is? :-)
Régen tappogtam, talán holnap reggel csinálok egyet!
süti beállítások módosítása