Heti beszámoló

 2009.07.08. 22:15

Nem volt időm az elmúlt három napban beszámolni,de a tornát nem hagytam ki. Jár is nekem vállveregetés, mert mindhárom napon tornáztam. :D

Hétfő: Leslie Sansone tornáját választottam. Mivel elég nehéz volt kimászni az ágyból, így 48 percem volt a mozgásra. Ekkor a Super Fat Burningre esett a választásom. Jól megizzasztott korán reggel. A vihorászásukra annyira nem voltam vevő, de a torna összességében kielégítő volt számomra.

Kedd: Szintén walkoztam at home, és 5K twisteltem. Itt csak egyedül mozog Leslie. Kicsit már unalmasnak találtam, mivel talán eddig ezt választottam tőle a legtöbbször. Túl sokat beszél. A múltkor már kapcsoltam be zenét, és inkább azt hallgattam. :P

Leslie-ről annyit, hogy magát a technikát nagyon szeretem. A hölgyemény annyira nem szimpatikus valamiért. A stílusa. De jó, amit képvisel. Úgyhogy lesz még pár anyaga, amire fitnesskedek még tőle.

Szerda: T-tapp! Yes! Végre kipróbáltam a 15 perces verziót, a basic plus workout-ot. Különös, különleges, egyedi, érdekes, izzasztó, állati. Ezekkel a szavakkal tudnám jellemezni. Egyszerűen a legjobb anyag, amit valaha is próbáltam. :D Nem félreérteni. A fitness vidióra értettem. :D Számomra Teresa olyan, mintha nem is evilági lenne. :) Najó, ez csak az én véleményem.  

Mivel legutóbb szomorúan vettem tudomásul, hogy stagnál a fogyásom, úgy döntöttem, hogy bevetek egy nagyszerű fegyvert. Az agykontrollt. Egyszerűen azt vizualizálom, hogy 64,4 kg vagyok. Pontosan aug. 10-e ugrott be. Látom, amint leszállok a mérlegről, és megnézem a kis cetlit, amit kaptam. És ez így lesz! :) Hit, vágy, elvárás.

Holnap is tappolni akarok. Szóval lassan rohanok aludni, hogy felbírjak kelni. Ja még egy érdekesség az alvásról. Találtam egy cikket, jobban mondva kerestem, mert már hallottam arról, hogy a fogyáshoz kell az is, hogy kellően megfelelő mennyiségű és minőségű alvásban részesítsük a szervezetünket. Lehet valakit érdekelhet a dolog, szal itt a link:

http://www.wellnesscafe.hu/wellness/200706/fogyj_alvas_kozben

Szép álmokat!

Címkék: alvás agykontroll walk stagnálás tapp lesliesansone

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr661235269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása