Kínos fogyi...

 2009.07.01. 22:49

Hm, ma köztisztviselők napja volt, szóval egy nap szabit kaptunk (Gyengébbek kedvéért a szabi nem Szabolcs, hanem szabadság :P). Nem is lett volna ezzel probléma, ha nem a lazsáról szólt volna. Pedig elseje lévén gondoltam újra indítom a fogyás projektet, tudván, hogy még 10 kg hátra van. A mérlegig el is jutottam. És azt a felfedezést tettem, hogy a stagnálás szó nem pusztán közhely, hanem nagyon is létező dolog. Tény. Áááááááááá, engem is utolért. :S A jó hír az, hogy a két héttel ezelőtti mérésem óta egy dekát sem híztam. A rossz, hogy ugyanennyit sem fogytam. Bár bíztam benne, hogy esetleg növésben előre haladtam :D, de az sem változott. Maradok picurka 165 cm.

Na de nézzük a mai nap történéseit. Csupa lájtos és egészséges étket fogyasztottam el (vagyis próbálok ebben hinni!). Saláta, danon activia búza korpával, alojeverás itóka (ami nem biztos, hogy egészséges, de fini) és a vacsi "müsli" zsírszegény tejjel. Ma valahogy nem igazán voltam éhes. Hál Istennek! De vízből lement vagy 3,5 liter. (Tisztított vízről van ám szó! És én imádom. )

Délután beugrottam a Rossmannba, mivel tudomásom volt róla, hogy az egyik bőrfeszesítő krémet 1599 helyett 799-ért adják. No, muszáj volt agykontrollt igénybe venni, hogy még legyen. Túl jó ár azért a kencéért. Volt. Az utolsó darab. Nade, hogy ne örüljek annyira... besípolt a detektor, vagy mi. Mindenki megvető pillantásával találkoztam, mintha egy utolsó galád tolvaj lennék, aki az intimbetétet inkább a kabátja alá dugja... Pakoltam is ki a táskámból, mert én akarni bizonyítani saját ártatlanság. A biztonsági őr mellesleg megjegyezte, (kellően tört magyarsággal), hogy "a kapu besípol, ha szép a lány". Hát pechemre a hülye krém volt a ludas, nem a szépség. :D Le is húzta mégegyszer az eladó, aztán semmi bocs, meg anyamedve. De a bizti őr vidáman kívánt szép napot. 

Persze mentem tovább, gondolván, hogy sebaj, majd kiheverem ezt a megrázkódtatást. Beugrottam az egyik bevásárlókpontba, mert láttam újságban jó kis sportitalt. Persze az árát valszeg lusta voltam megnézni. A pénztárnál volt egy olyan érzésem, ezt benéztem. Ezért is kértem a srácot, előbb mondjon egy árat. 400 ft. Uff. Akkor az egyiket nem kérem. Ciki lett volna a másikat sem. Úgyhogy a wildcherryst elhoztam. Holnapi tornához majd bedobom. A hidegzuhany persze itthon ért. Az újságot megtalálván kettő vásárlása esetén darabja 349. Affene. 

Persze a balul elsült körutam után mit tehettem, haza gyalogoltam. Téve ezzel az egészségemnek. És megkezdve a július 1-vel induló fogyókúrámat. :D

Jogica

 

Címkék: agykontroll testsúly stagnálás

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr621221098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása