Folytatás...

 2009.06.18. 22:03

Üdv!

A nagy lelkesedés után eltűntem pár napra. De csak a blogról. :)

Nos kedden reggel és este is 15-15 percet magic hullahoppoztam a kedvenc ukrán zenéimre. Hogy miért pont ukrán? Nekem most ezek jönnek be. Bár nem értem a nyelvet, de valahogy valami mégis átjön belőle. Szóval a torna. A magic eleinte fájogatott, meg ugye kék és zöld színekben pompázott a derekam tőle, de mára már annál jobban élvezem. Apránként érződik is a változás. Még mondja valaki, hogy hasból nem lehet lefaragni. Bár ha valaki ezt maximálisan elhiszi, akkor ez sajnos így van. Én viszont hiszek benne, hogy kellő kitartással, akarattal, és a vággyal a tökéletes alakra, nagy változásokat lehet elérni.

Szerdán viszont csak a hagyományos karikával dance-eltem egy sort.

Ma viszont rászántam magamat a tornára. 5:20 kor ébresztő, és már indítottam is a Pump it up Beach Body tornámat. Naná, az egyik kedvencemet. Ebben pont az tetszik, hogy vannak blokkok, gyakran csinálnak nyújtásokat, dolgozik hasra, hátra, és profin átmozgat. Nem igazán tartalmaz koreográfiákat, mint a többi Pump it up videók zöme. És olyan színes az egész. Álomszép környezetben tornáznak... Hm, ott lehet nekem is jobban menne a zsírégetés. :D Hát, mitagadás, nekem szangvinikus leányzónak ezek a szempontok is fontosak. Jah, és jó a zene. Minden egyben van. Jól esett reggel a felfrissülés. Ilyenkor nem is vagyok fáradt a munkahelyemen... Ma tök jól is éreztem volna magamat, ha egyesek nem ... á mindegy.

Még 10 kg a cél. Akkor már tuti az ideális testsúly tartományába esek. De amúgy meg teszek a kilókra, én érezzem magamat jól a bőrőmben, nem de? Ma is megmértem magamat a gyógyszertárban lévő masinával. Hát, az előző eredményemhez képest 1 cm-rel magasabb vagyok és 1 kgval több. Ez utóbbi még csak-csak megérthető, de hogy nőttem 1 cm-t? :D No lám a torna jótékony mellékhatásai...

Mára ennyi, elfáradtam. Holnap hajnalra Czanik Capoira-ját terveztem be... vagy valami jó kis derékkarcsúsítót. Ha véletlen elaludnék, és kevés időm lenne, akkor pedig walk at home!

Bye

Címkék: walk hullahopp czanik pumpitup capoira

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr151194256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása