Gerinctorna

 2009.07.03. 21:26

Mivel ma kissé fáradtságban tengődtem a tegnapi kimerítő nap után, gondoltam, valami egyszerűbb és relaxálóbb tornát választok. Csabi és Évi Gerinc egyensúly tornájára esett a választásom. Na jó, nem csak ezért. Mert láttam a képeket. Uff. Az egyik kolléganő, állítása szerint a spontán képeket szereti, naná, hogy mindig oldalról fényképezett. (Kivéve a beállított képeket) Sanyarú képek. El sem hiszem, hogy én vagyok rajta. Rossz a tartásom, még mindig van hasam, és a karom? Ma vagy 100-szor néztem meg tükörben. Esküszöm nem látom olyan vastagnak és húsosnak, mint az egyik képen. Sőt! Már látszanak az izmok élőben, de ott, mint egy 100-kilós karja. Asszem itt most bőgök egyet. Kérdés, melyik az illúzió. Amit én a tükrökben, és innen fentről látok, vagy az a kép? (Vagy lehet photoshop? :D)

Elég a síránkozásból. Ott tartottam, hogy jól esett a torna. Ezt amúgy simán kellene minden nap csinálni, hogy augusztusra, arra a bizonyos nagy napra szép és feszes legyen a tartásom. Ehh az e hüle irodai munka teszi ezt az emberrel. Görnyedt hát, szétmállot hátsó, meg egy jókora "bojler" ott elől. Pont ma panaszkodtak a kolléganők is, hogy szeretnének egy olyan csodakencét, amivel ha bekenik a hasukat, másnapra lelapulna. Nem kellenek kockák, meg az elvesztett fiatalságuk sem, csak egy lapos hasat kívánnak. Bármennyire is illúziórombolónak tűnök, ez még nem így működik.

Gerinctorna:

Évi és Csabi a két oktató, szerintem rendkívül szimpatikusak. (Bár nálam az is biztos szerepet játszik, hogy megtaláltam ismeretségi körömben az alteregójukat. :P) Na jó, elárulom. Látványnak sem utolsó. Én a nők részéről tudok beszélni. Csabi, egy nem ronda pasi, egy nem kevésbé kidolgozott testtel. :P Évi pedig szerintem a pasiknak is tetszene. És nagyon kedves és pozitív kisugárzású lány. Szal a tornáról... akarok írni már egy ideje... szangvinikusok előnyben :D ...kellemes, nem megerőltető, ellazító, megnyugtató, látványos :P. Már másodjára tornázok rá. Érdemes lesz sűrűbben elővenni. A mély hátizmokat is megdolgoztatja (a szemizmokat is :P). Asszem érzem a hátamban az izmokat. És mintha egyenesebben ülnék. :D Relaxáló a zene, az oktatók hangja. És bárki tornázhat erre a videóra, életkortól függetlenül. Ugyanis a háttérben velük tornáznak idősebb emberek is. Szóval minden korosztálynak bátran ajánlható, és egyáltalán nem megerőltető. 

Utána még megcsináltam az 5 tibeti rítust. Elvileg mindennap kellene. De meg is kaptam általa a mai nap üzenetét. A stagnálásról mondtak pár szót. "Azt tapasztaljuk, hogy a látványos haladást stagnálás követi majd, amikor úgy érezzük, nem fejlődünk tovább. Ilyenkor gondoljunk arra, hogy szervezetünk éppen felkészül a következő fejlődési szakaszra." Nagyon kellemes gyakorlatok, mindössze párperc elegendő az elvégzésükhöz, és nagyon hatékonyak. A fiatalság forrásának tartják. Minden reggel el kellene végezni. Kellemes a zene, és szintén könnyen elvégezhetők. Bár én is lennék olyan kitartó, hogy minden reggel elvégezném. :D 

Még lehet magicekezek egy sort. Aztán alvás. Holnap vezetnem kell, és már a víz is kiver, hogy az autópályán kell mennem. Legalább már nem volt kedvem vacsizni. :D

 

Jah és még egy momentum. Nem elfelejtendő, hogy a hízásnak is számtalan esetben lelki okai vannak. Erős a gyanúm, nálam is. Szóval hétfőre kaptam időpontot egy kineziológushoz. Most már jól kifaggatjuk a tudatalattimat. Hátha kinyögi, hogy mi baja van. :)

Jogica

Címkék: torna egyensúly kineziológus fényképek 5tibetirítus gerinctorna

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr131225299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2009.07.04. 08:45:22

Hajrá-hajrá!
Vagyunk páran, akik blogot írnak a napi mozgásról...az én blogomon (zsuzso1981.blog.hu) vannak oldalt blogajánlók, csatlakozz bátran!

zsuzso1981 2009.07.04. 08:47:26

Mellesleg én is a képeken szoktam rácsodálkozni, hogy "jé, nekem nem is ilyen vastag a karom!", így már csak úgy csinálok, hogy vagy csípőre teszem a kezem, vagy...bármi, csak a felsőtestemhez ne érjen!
süti beállítások módosítása