Live

 2009.06.28. 10:23

 Hú, vazze'. Most éltem túl Béres Alexandra Live edzését. Még a hajam is leizzadt. Majd féléves rendszeres mozgás után is elmondhatom, hogy nagyon kemény volt. Bevallom nőiesen, nem is csináltam ám végig minden gyakorlatot. Gondoltam, majd másodjára, ha ezt választom. :D Jah, és ahol azt mondta, hogy nehezítünk... hát én inkább könnyítettem.

Közben filóztam rajta, hogy mit is írjak le a videóról. Azért Live, mert egy bazi nagy tornateremben sok nőt tornáztat meg. A helyszínt illetően Testnevelési Egyetemre tippelnék, de lehet, hogy tévedek.

"Az élő felvétel varázsa, különleges atmoszférája mindig nagy hatással van rám. Feldob a tudat, hogy maximális pontossággal kell mindent bemutatnom és elmagyaráznom, hiszen hibázásra, ismétlésre nincs lehetőség. Amint a cím is sugallja: itt minden élőben megy!"

 

Kezdeném az ELŐNYÖKKEL:

  • Bár 52 perces, de remekül átmozgat. (Hehe, nekem többnek tűnt :D)
  • Koncentrál minden izomcsoportra.
  • Folyamatosan van benne nyújtás.
  • Hátizom-orientált.
  • A sablonos, más videókban is alkalmazott gyakorlatok csak kis számban szerepelnek, nagyon sok új elem megfigyelhető benne, vagy a megszokottakat is feldobja pl. kar-munkával.
  • A kedvenc gyakorlatom, amikor térdelő támaszban vagyunk egyenes törzzsel, térd a talajon, és így kell emelgetnünk a lábunkat. Állítása szerint ez megemeli a popsit is. :) És nem is nehéz.
  • Nagyon dinamikus, az izzadás garantált. Apropó, itt egy fontos momentum. Azt hallottam, hogy egyesek dezodort használnak edzés előtt. Nagyon rossz szokás. A test izzadás által hűti magát. Másrészről a méregtelenítő folyamat része. Edzéshez tilos dezodort használni! Tessék izzadni, ez egy természetes folyamat. Ja és ennek velejárójaként inni-inni-inni. Hisz ezáltal pótoljuk a testünkből elpárolgott vizet. Edzés közben is, mégha a kedves oktató ezt nem is teszi. És egy másik emeletes marhaság, hogy attól vizesedik az emberi test, mert sok vizet iszik. Baromság. Ha kevés vizet kap, akkor raktároz. Ha sokat, érzi, hogy van utánpótlás, tehát nem is fogja visszatartani. (Könyvajánló: Tested vízért kiált)

 

HÁTRÁNYOK:

  • A felvételen sokszor csak Alexandra feje látszik. Gyakorlatok végzésénél inkább lennék kíváncsi a technikára.
  • Kell hozzá edzettség, kezdőknek semmiképp sem ajánlom.
  • Kell hozzá hajlékonyság is. Egyik-másik résznél csak pislogtam, hogy milyen hajlékony a csajszi. A végén ültünk a talajon. És mondta, hogy húzzuk a lábunkat a magasba emelve, egyenesen magunk felé. Hát, én a zoknimba kapaszkodtam, úgy tudtam valamennyire elvégezni a gyakorlatot. :) Szóval én azt tanácsolom, hogy azok végezzék ezt, akik már több hónapja edzenek, vagy nagyon hajlékonyak.

Alapvetően semmi rosszat nem tudok róla írni. Végigcsinálja az összes gyakorlatot, nem áll fel mutogatni, hogy te is meg tudod csinálni. (Remélem sejtitek kire célzok :D) És nagyon kellemes zenét választott a nyújtáshoz.Azt hiszem fogok még rá tornázni!

Jogica

Címkék: live torna fitness mozgás béresalexandra

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr181213091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása