Újra itt!!!

 2010.01.02. 18:54

Nos kicsit elmaradtam innen az esküvő óta...

 

Kicsit fárasztó volt, hogy februártól augusztusig heti 3-4-5-ször is edzettem. És utána már rá se tudtam nézni a tornavideókra.

Lement jó 10 kg., azóta visszajött 5. És javarészt a hasamra.

2009.12.29-én jártam egy természetgyógyásznál, aki azt mondta, hogy sürgősen életmódváltásra van szükségem. Ki van készülve a gyomrom, a májam, besűrűsödve az epém, és a hasam az káros a szívemre... Azt mondta, január 1-től kötelező a váltás. Én próbáltam alkudozni februárban, de hajthatatlan volt. És heti 3-szor kötelező tornáznom... Ooo... ne már... na jó, de csak az egészségem miatt.

Szóval január 01-jén már többé-kevésbé sikerült is betartani a napi 5-szöri étkezést. És csipsz helyett kölesgolyót ettem. Ja és ittam májvédő teát. Nagyon jó! Szerencsére kiiktattunk még karácsony előtt mindenféle káros élelmiszert. Már csak a tészták maradtak, de arról is le kell mondanom. Aztán volt egy kis tingli-tangli tánci is jó 20 perc, ami alatt a párommal jó sokat nevettünk.

Január 02-a van ma. Naranccsal indult a reggel. Aztán egy kis adag maradék rizs volt a 10órai, majd az ebéd valami husi sajttal, paradicsommal, és mini adag párolt zöldséggel, az uzsi egy bio joghurt, a vacsi meg rozsos bagett sonkával. A mozgás is megvolt. Kb. két órát töltöttünk a madaras tescóban, és vásároltunk egy rakat egészséges eledelt a készülő életmódváltásunkhoz. A fene, még éhes vagyok... de már meg volt az öt. Talán egy kis mungó bab csíra még belefér mára, mert tudvalevő, hogy az meg tisztítja a beleket.

HAJRÁ ÉLETMÓDVÁLTÁS!

ui: szerintem holnap már tornázok. A régi nagy kedvencemet, a PUMP IT UP BEACH BODY-t akarom elővenni. Jövő héttől pedig mind étrendet, mind tornarendet akarok összeállítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr1001640122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása