Vége a lustaságnak!

 2010.01.05. 21:18

Na én ma, nagy halogatások után

végre rávettem magamat a BWO-ra,

ja és meg is csináltam.

Amire rájöttem vele kapcsolatban:
1. iszonyatosan be van állva a hátam
2. rossz a testtartásom
3. pici hely is elég az elvégzésére
4. felfrissít
5. nem felejtettem annyit azért augusztus óta
6. tényleg jó az alapoknál kezdeni hosszabb kihagyás után is
7. legalább egy órányi erőfeszítésnek tűnt (pedig össz 15 perc)
8. már vékonyabbnak érzem magamat 

:spring

 

Címkék: fitness tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr81650102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása