Elhatároztam, hogy belefogok a mágikus 14 napos edzés sorozatba. :)

Eddig már 5 nap teljesült.

 

A repertoár:

  • Beginner
  • Instructional 2
  • Tempo
  • Tempo arms
  • HTF (előtte volt még egy kb. 15 perces séta is)

Asszem hiányozna ez a tappolás, ha nem lenne.

Érzem az összes izmomat. De jó érezni!

És úgy gondolom, még nem adom fel. Már picit érzem a ruháimon a változást.

És a legjobban azt szeretem, amikor a cicám jön dörgölőzni, ha meglátja, hogy tornázok. Ezt már tavaly is észrevettem. Egyébként csak érdekből szokott dörgölőzni, és pedig, ha enni akar. Ilyenkor viszont kifejezetten érzem, hogy jutalmaz. Ma csináltam cicahátas gyakorlatot, és odajött, és ő is csinált. Jaj, annyira szeretem!

Címkék: torna fitness mozgás kitartás tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr281678234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása