Nos, a 14 napból csak 7-et tudtam teljesíteni egyhuzamban.

Utána következett a két nap pihenő, na ezt meg is hosszabbítottam még vagy egy héttel. :D 


Aztán mostanság a heti 3 edzés dukált, kizárólag tapp anyagokból. Ezt persze egy hét nátha idején is teljesítettem.


Ehéten, ma van szerda, és már teljesítettem a hármat! Kitartásból nincs hiány, de már jó lenne látni az eredményt is. Persze türelmes vagyok. Tavaly ilyenkor, avagy február elején vágtam neki első nagy torna-sorozatomnak. Akkor még vagy 5 kiló hátránnyal indultam. Végülis a mai mérlegelés tanúsítja, az az 5 kiló végleg megvált tőlem. Idén legalább még 5 kilós búcsút szeretnék venni.


Étkezésről: betartom az előírt egészséges élelmek elfogyasztását, tényleg rostdúsan étkezem, sok gyümivel és zöldséggel, a tésztáktól pedig lassan két hónapja szinte teljesen búcsút vettem. Két alkalommal volt palacsinátás bűnözés, meg vagy 3 db süti - de ez másfél hónap alatt. Csokit kb. 5-ször ettem, de nagyon kis mennyiséget. Nem óriási táblákat. :P Még a kólának kell búcsút mondanom (persze ezt is csak hébe-hóba iszom, de egyáltalán nem kellene), és elmondhatom, hogy nagyon egészségesen étkezem.  Ja a legnagyobb haladás, hogy este 19 után már nem szoktam enni, na jó, kb. 2-szer szegtem meg, de akkor is csak olajos magvakat rágcsáltam. Kb. ennyi 2010. január 01. óta. Lassan tényleg életmódváltásnak nevezhetem!

Címkék: kitartás életmódváltás tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr481767682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása