Repeta

 2009.07.05. 21:31

Ezen a héten, immár másodjára tornáztam Alexandra Menni fog anyagára. Gondoltam, most végigcsinálom becsületesen. Becsületemre mondom, én próbálkoztam. De van egy pár gyakorlat, aminél muszáj voltam pihenni. A hátamat viszont rendbetette. Rájöttem, hogy a súlyzók nehézségét mégsem kell növelni. Bár a Bíró Ica VII.-ik videója után erősen gondolkoztam a nehezítésen.

Tegnap nem volt időm tornázni, mert egész nap úton voltam, és mellesleg nekem kellett vezetni. Jó bokaformáló gyakorlat a pedálok kezelése. Estére keményen izomlázam lett a lábam azon részén. :D

Holnap reggel kardio-kardio ezerrel. Fogyni akarok végre, rendesen. És délután tuti belekezdek a t-tappba. Nagyon ígéretes, és akik ezt űzik, csupa jót mondanak róla. És elvileg nagyon hatásos is. Amire nekem marhára szükségem is van. :)

Jogica 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr271228518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NPolli · http://polli-n.freeblog.hu/ 2009.07.05. 22:30:11

De jó, még egy lelkes T-Tapp elé néző :-) Én is holnap-holnapután kezdek bele az ígéretes visszajelzéseket látva, neked is sok sikert hozzá! :o) Én már nagyon várom!
süti beállítások módosítása