Pff...

 2010.02.25. 15:17

 Na a lendület nagy volt... csak megálljt parancsolt az élet.

Hétfőn ismét tappoltam, fel voltam készülve rá, hogy heti 4-szer most is tornázok. De... hétfő este szembejött egy ajtó, ami eltörte a lábuuuuuuujjamat. A fene, kímélni kell 3 hétig. A külső talpélem így is ki van használva, de ezt leszámítva még ma is feljajdulgatok, ha valami hozzáér.

Így ki kell találnom valamit, hogy ne hízzak tovább, sőt fogyjak. Csökkentett kalóriabevitel:

Hát, reggeli, narancsturmix banánnal édesítve. :) + egy joghurtos-rozsos mini szelet kenyér.

10 órai: győri édes jóreggelt.

Ebéd: zöldségleves, kizárólag zöldségekkel, tészta nélkül. És zöld tea. 

Valami mozgást is ki kell találnom. Tegnap már próbálkoztam ezzel-azzal. Pl. csípőemelés, hasprés, lábemelgetés, na meg ugye a bokámat is tornáztatni kell, mert a doki emlegetett valami trombózist, ami ellen szuriznának, ha gipszet kérek. Injekciótól meg Isten ments.

Aztán ajánlották még a törzsforgatást. Elő a felmosónyéllel. :) De azért rettegek, hogy hízni fogok, és lehet emiatt vonzom be. 

Na így jártam.

A többieknek jó tornát kívánok! :)

ui: ja, nem is említettem, hogy mankóval kell közlekednem. A karomban, meg a hátizmaimban már érzem a hatását. Legalább arra már gyurva vagyon. :)

Címkék: baleset testsúly tapp

A bejegyzés trackback címe:

https://egyre-karcsubban.blog.hu/api/trackback/id/tr691789750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzso1981 2010.02.25. 18:20:49

Szerintem ne parázz! 3 hét nem a világ, addig tudsz HTF-et csinálni, és nem 3 hét alatt fogsz hízni, addig próbálj esetleg kevesebb kalóriát bevinni - bár én ezt nem szeretem!

zsuzso1981 2010.02.25. 18:52:37

Ja, és van a lusta torna - szigorúan ülve, nem tudom, milyen lehet.
minervasyte.net/index.php?showtopic=14844

zsuzso1981 2010.10.02. 12:04:47

Szia! Mi van Veled? Tornázol?
Zsuzsi

Jogica 2010.10.04. 19:07:06

@zsuzso1981: Szia!

Most akarom újra kezdeni a tornát. Szeretném ezt a blogot is vezetni.

Te jól vagy?

zsuzso1981 2010.10.15. 14:44:26

Aha...megvagyok!
Akkor hajrá! :)

csillikp 2011.01.10. 14:24:06

Sziasztok !
Comból szeretnék fogyni viszonylag rövid idő alatt ..de eközben nem szeretnék izmosodni
van valami jó ötletetek ??

Előre is köszi
süti beállítások módosítása